قیمت طراحی سایت تک صفحه ای
نوشته شده توسط : ساحل

اصول تعرفه طراحی سایت
اگر به دنبال طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات اخیر ای از جدید ترین آپدیت های طراحی تارنما به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای درستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند کمپانی طراحی سایت مراجعه کنید با دامنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه انتخاب بهترین کمپانی طراحی سایت کمی سخت است و برای آغاز پروژه به جای این که از شرکت قیمت طراحی سایت تک صفحه ای مورد عقیده بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خویش دارید.
با توجه به بودجه تان چه خاسته هایی از طراحی تارنما دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در عقیده بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی آغاز می شود و لغایت چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها وابستگی به اعتبار و کیفیت کمپانی طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از وب سایت پیوستگی دارد. بنابراین بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت روی هدف و بودجه خود متمرکز شوید. با این تفکر در ادامه نوشتار انتظاراتی که از هر تارنما با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.


تعرفه طراحی سایت

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت
اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم واقعیت برای برگزیدن بهترین کمپانی طراحی سایت و با هزینه پسندیده داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم انسجام داشته باشد. برخی از کسان می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این کسان نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یگانه از طریق های طراحی سایت مجانی به کارگیری سایت ساز های مجانی است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از دسته آن ها امکان برگزیدن قالب های اندک است. علاوه بر این می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می طاقت طراحی وب سایت را اتمام داد. در این روش تمام پروسه طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های حاضر کاربرد می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. برخی کمپانی ها حمایت قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاهی مدت هستند و پس از زمان مشخص در ازای مبالغ اکثریت پشتیبانی را پیوستگی می دهند و در ضمن اتمام پروسه سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از پایه ها اصلی به شمار می رود پس یا باید خودتان دست به شغل شوید و یا پروژه سئو را به دست کارآزمودگان سئو شرکت طراحی سایت باره نظر بسپارید. پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.


از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف عقیده کنید
اگر هدف مسیر انداز کسب و کار آنلاین را دارید رهنمود ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان بها و آماده نروید زیرا هدف شما مسیر انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد بعد باید از همان ابتدای کار جا پای خود را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت چیره دست و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد پیشه خود را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این شغل بی گمان خرج فوقانی را برای شما دربردارد ، ولی خیالتان راحت است که از راه همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی اکثریت بپردازید.
این موضوع را در نظر داشته باشید اگر یک تارنما حرفه ای می خواهید ، یک تارنما حاضر و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که طبق سلیقه مشتری از همان ابتدای پیشه کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست چشمداشت نداشته باشید که کمپانی هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید وب سایت های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه حاضر بودن قالب سایت به نما اختصاصی خویش خواهید شد و این بازپسین شروع دردسر شماست.
در واپسین،انجام به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی وب سایت های اختصاصی مهارشدنی می باشد شما در عین اکنون می توانید بی نهایت قابلیت و ویژگی به تارنما خود اضافه کنید ، وارونه می توانید قابلیت هایی را از آن کم کنید و از این روش بها نهایی طراحی وب سایت را مهار کنید.


خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
• فعالیت در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی حرفه ای سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• تعداد صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• حمایت و پاسخگویی


چه طراحی سایتی برای شما پسندیده است؟
تمام تارنما ها با یک قصد طراحی نمی شوند هر کدام تاثیر و قصد خاصی دارند. متعلق به جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و حرفه ای تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با پروا به همه این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین انگیزه است که باید طراحی سایت مناسب برای سوداگری خویش را انتخاب کنید لغایت از هزینه های اضافی در امان باشید. برای نمونه اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین فرمایش در تغییر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از اولویت های هر وب سایتی می باشد اما برخی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.


مهم ترین سوالات در گستره تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
هزینه طراحی سایت چگونه تخمین می شود؟
از آنجایی که همگی سایت های طراحی شده پردازش به چهره کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های مجانی مثل وردپرس و جوملا در فرآیند طراحی سایت کاربرد نمی شود فلذا قیمت های دقیق و مشخص تنها در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با احتیاج و خواسته های مشتری تخمین می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های مفصل تری که نسبت به وب سایت های اطلاع رسانی و ... دارند فلذا هزینه و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز اغلب خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که در فرآیند طراحی سایت از cms و قالب های رایگان استفاده نمی کند فلذا نمی تاب قیمت تغییر ناپذیر و مشخصی را برای آن در عقیده گرفت ، قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود تخمین می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در فرآیند طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های آماده کاربرد می شود این طور تارنما های حاضر در مدت زمان بسیار کوتاه به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در مقابل وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای آغاز تکاپو همگی فرآیند به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با بیچارگی و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین علت است که وب سایت های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر سررسید می برند؟
همانطور که بیان شد چون صفر تا صد وب سایت به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود پس مدت زمان تقریبی که برای تارنما های اختصاصی در عقیده گرفته می شود بین 30 الی 40 روز می باشد.
چرا به تازگی قالبهای آماده طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های آماده علاوه بر دشواری ها پرشمار امنیتی قابلیت بروزرسانی و از کل مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم مایه استقبال زیاد کم مخاطبین و برآیند اینکه حذف این گونه سرویس از خدمات شده است .





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: